NULLA DIES SINE LINEA

Toto dava zmysel

22. února 2014 v 8:45 | King Rucola
Milujem reklamu. Ta dava vzdy zmysel a niekedy je aj poriadne zmyselna. Ale aj "sucha", vecna, ciste len zdelujuca reklama plni svoj ucel. Trebars taka na pracie prasky. Clovek az zuri, ked ju pocuje alebo vidi milionty raz, ale podvedome je nou presiaknuty. Negativny vplyv je tiez vplyv, dokonca asi daleko mocnejsi, nez nejaky ten kladny...

Tu jeden absolutne vydareny pokus o pozitivnu reklamu:


Neviem, ci som natolko schopny technicky a ci teda ten "link" funguje, pre istotu teda dvakrat, druhy pokus, lebo...

Zda sa mi, ze to funguje dokonca dvakrat, ale ako hovori slovenske prislovie: "Doppel genäht hält besser!", alebo vo volnom preklade do jazyka ceskeho: "Dvakrat zasite, je zasite uplne!", alebo je to nepresny preklad? Tak radsej dorozumievacou recou vsetkych Mongolov, Kaukazierov, Papuancov, Europanov a inych uboziakov neznalych cestiny: " Make assurance double sure!"

PS Mimochodom sa da z tvorenia reklamy priam fantasticky dobre zit, pokial clovek nema prilis vyvinute svedomie!
 

1 člověk ohodnotil tento článek.

Komentáře

1 karlaprazakova karlaprazakova | Web | 22. února 2014 v 9:32 | Reagovat

Já reklamu nesnáším, nikdy jsem si nic podle reklamy nekoupila. Možná už jenom z principu.
Nicméně ač to nedává smysl, tak existují výjimky. To jsou reklamy s vtipnou myšlenkou, kterým se ráda zasměji, potom třeba tvoje reklama, ale té já říkám spíš doporučení od přítele a v tom případě se ráda podívám a potom moje občasné zviditelnění mého podnikání. Z důvodu finančních a i ze strachu, aby to lidi neotravovalo je skutečně jen občasné. Radši spoléhám na doporučení spokojených zákazníků :-)

2 Klub Záhad Klub Záhad | E-mail | Web | 22. února 2014 v 9:44 | Reagovat

Komu by tie reklamy na pracie prášky neliezly na mozog :D
Telebíziu už nepozerám, ale ani na internete sa jej nedá vyhnuť.

3 Janča Janča | E-mail | 22. února 2014 v 10:40 | Reagovat

Mně teda spousta reklam přijde úplně nesmyslná. Některé jsou sice pěkně provedené, ale totálně nevím, co tím vlastně chtějí říct. Vlatně ano, že si máme ten jejich produkt se skvělou (hloupou) reklamou koupit. :)

4 kbkas kbkas | E-mail | Web | 22. února 2014 v 11:07 | Reagovat

Veľmi pekný článok! :)

5 David Pavel Bachmann David Pavel Bachmann | E-mail | Web | 22. února 2014 v 11:08 | Reagovat

Mě teda Werbung fascinoval už od dětství. Bydleli jsme blízko hranice s Německem a tak jsem za hlubokého socializmu obdivoval televizní reklamu na ARD, ZDF a BR3. K tomu jsem miloval rozhlasové slogany na Bayernu 3, později ještě i na komerční Antenne Bayern, která ale začala vysílat až v r. 1987. Některé ty slogany mě sice neovlivnily jakožto zákazníka, ale na můj pozdější život vliv měly. I dneska, když někde ochutnám dobré pivo, tak konstatuju: Alles, was ein Bier braucht!
Připadá mi, že tvůrci reklam už nemají zdaleka takovou invenci, jako mívali v 80. letech. I dnes se najdou vyjímky, ale je jich málo. Včera jsem viděl reklamu švýcarského rádia SRF Virus a ta se mi líbila. Zkusím jí najít.

6 King Rucola King Rucola | E-mail | Web | 22. února 2014 v 11:14 | Reagovat

[3]: Uplne presne si to trafila. Ziarivy priklad bezal dlho na radiu Österreich 3.
Nic, par hovadin, a na konci hlaska: "Humanic passt immer. Franz!" Nelogicky-logicke, ale "bralo" to.

7 David Pavel Bachmann David Pavel Bachmann | E-mail | Web | 22. února 2014 v 11:18 | Reagovat

Jo, tady to je. Putin hört SRF Virus.
http://youtu.be/sl7ktssslMU

8 Janča Janča | E-mail | 22. února 2014 v 11:23 | Reagovat

[6]: Docela by mě zajímalo, čím to je. :D

9 King Rucola King Rucola | E-mail | Web | 22. února 2014 v 12:06 | Reagovat

[7]: Super! Vies, ze to som nevidel?!? Vielen herzlichen Dank und schönes Wochenende.

10 King Rucola King Rucola | E-mail | Web | 22. února 2014 v 12:08 | Reagovat

[8]: Ak budem mat cas, pokusim sa o (chabe) vysvetlenie tohto fenomenu. Je to (bolo to) ciastocne moj "odbor definicie".
Ale nic moc neslubujem...

11 TlusŤjoch TlusŤjoch | Web | 22. února 2014 v 13:59 | Reagovat

Mám rád staré reklamy.
Nenásilné, neagresivní.
Na starých pohlednicích.

a pak knihu:
D. Sayersová: "Vražda potřebuje reklamu".

12 stuprum stuprum | Web | 22. února 2014 v 14:09 | Reagovat

Taky miluji reklamy - vedou u lidí k úplné dezorientaci a selhání. Ovšem když už jsi na dně, není kam níž klesat. :)

13 Čerf Čerf | E-mail | Web | 22. února 2014 v 15:30 | Reagovat

Děkuji za odkaz na výstavu :-)

Já mám reklamy docela rád. Sice se podle nich ani v nejmenších neřídím, ale rád se podívám, jak je kdo dělá.

14 Janča Janča | E-mail | 22. února 2014 v 16:21 | Reagovat

[10]: To by mohl být dobrý článek :)

15 King Rucola King Rucola | E-mail | Web | 22. února 2014 v 19:43 | Reagovat

[11]: TA ma tiez fascinovala. Tusim, ze tam som dostal preveho "brouka" do hlavy.

16 King Rucola King Rucola | E-mail | Web | 22. února 2014 v 19:46 | Reagovat

[13]: Logo! Reklamy nie su a to, aby im clovek veril, ba nedajboze, aby sa podla nich riadil. Je to len na pobavenie "pur". Cista, neskodna zabava, pokial clovek zachova zdravy usudok, ako napriklad v pripade podla najnovsej slovenskej reklamy na EU-Rum, ked si clovek uchova "tuzemsky um" a napriek tomu pije ten melasovy rum dalej.

17 Radka Radka | E-mail | Web | 22. února 2014 v 22:19 | Reagovat

Nevadí mi vtipná reklama, se kterou si někdo opravdu dal práci. Ale dnes se to už opravdu vidí jen výjimečně.
Ovšem reklama na skvělou výstavu - ta je "stravitelná" vždy :-)

18 jednorožec jednorožec | 23. února 2014 v 0:43 | Reagovat

Dvakrat zasite = to je míněno jako česky zasité (sown) a nebo zašité (sewn)?

Tady se říká "Belt and braces" - pásek a kšandy.

19 King Rucola King Rucola | E-mail | Web | 23. února 2014 v 1:03 | Reagovat

[18]: I'd say it is the meaning "hidden" (for ever) most likely... :-D

(Belt and braces is for me new, I like it!)

20 chudobka1970 chudobka1970 | Web | 23. února 2014 v 20:49 | Reagovat

Taky se narozdíl od manžela někdy mrknu na TV reklamu.Teď se mi líbí polívková "do vaničky" :-D

21 Miloš Miloš | Web | 25. února 2014 v 10:00 | Reagovat

Mně se líbí erotické reklamy.
Např. reklama na lepidlo firmy Soudal, kde polonahá slečna ukazuje, jak si cosi přilepila (už ani nevím co) a u toho je nápis: "Udělala jsem si to sama."

22 lojzo lojzo | Web | 26. února 2014 v 10:21 | Reagovat

V rakúskej televízii kedysi bežala reklama na nejaké napolitánky so sloganom "Kvadratisch. Praktisch. Gut.". Ten u nás v rodine zľudovel a používa sa prakticky na čokoľvek.

Nový komentář

Přihlásit se
  Ještě nemáte vlastní web? Můžete si jej zdarma založit na Blog.cz.
 

Aktuální články

Reklama